Smykkene i denne bloggen er som regel laget på bestilling og dermed solgt, men de er ment som inspirasjon.

Jeg kan lage mange av dem på nytt med små eller store forandringer :)

DET ER GANSKE ROLIG PÅ SMYKKEFRONTEN HOS MEG NÅ - RETT OG SLETT I MANGEL PÅ TID. JEG HAR DESSVERRE IKKE TID TIL Å LAGE FERDIG SMYKKER FØR JUL...



onsdag 9. februar 2011

Til en guttemamma

Til den blå mamma'n
- hun som liker blått og har gutter.

Dette smykket er laget på bestilling. Jeg er ikke helt sikker på om jeg
klarer å få tak i den søte blå perlen med blomster, men jeg har en
igjen her hjemme iallefall. Selvom jeg tror at det er mulig å
finne flere av disse - hvis jeg bare leter ordentlig :)

{ små øyeblikk }



2 kommentarer:

Alexia sa...

Nydelig :) Og regner med at det er mitt ;)

Stinemorღ sa...

Ja, det tror jeg nok et er :)