Smykkene i denne bloggen er som regel laget på bestilling og dermed solgt, men de er ment som inspirasjon.

Jeg kan lage mange av dem på nytt med små eller store forandringer :)

DET ER GANSKE ROLIG PÅ SMYKKEFRONTEN HOS MEG NÅ - RETT OG SLETT I MANGEL PÅ TID. JEG HAR DESSVERRE IKKE TID TIL Å LAGE FERDIG SMYKKER FØR JUL...



tirsdag 22. februar 2011

Hjertemamma


Mammasmykke med 5 barn

- de 4 sorte er gutter og 1 lilla jente med ca samme farge som mammaengelen.

Selve mammaengelen er et mørkt lilla glasshjerte med vinger
- litt ekstra kjærlighet i dette smykket....

Lenken er ca 70 cm

pris 270,-

 

Dette smykket ble laget på bestilling.
Jeg har ett slikt glasshjerte til i denne fargen.



{ små øyeblikk }

5 kommentarer:

Barbro sa...

Å så fin den er!!!
Kjempesøt!!

Ha en fin kveld videre
Klem

Vilma sa...

Jeg kunne godt tænke mig at bestille en hjerte mama med 3 børn , hvis du tager imod bestillinger fra Danmark ?


Hilsen Vilma

Stinemorღ sa...

Hei Wilma
- selvsagt kan du bestille :)
Hvilken farge vil du ha på barna?

Send meg en mail på nordic-ruby@hotmail.com

Anonym sa...

Hei

Vil bare si at jeg er kjempefornøyd med smykke du laget til meg.
Får så mange koselige kommentarer når jeg bruker det.
du får nok mange flere bestilinger.
Ønsker deg masse lykke til videre
Klem fra Kirsten

Stinemorღ sa...

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

klem