Smykkene i denne bloggen er som regel laget på bestilling og dermed solgt, men de er ment som inspirasjon.

Jeg kan lage mange av dem på nytt med små eller store forandringer :)

DET ER GANSKE ROLIG PÅ SMYKKEFRONTEN HOS MEG NÅ - RETT OG SLETT I MANGEL PÅ TID. JEG HAR DESSVERRE IKKE TID TIL Å LAGE FERDIG SMYKKER FØR JUL...



lørdag 12. februar 2011

Maskemarkører

Hvem har vel ikke sett og hørt om maskemarkører.....
Jeg har lenge tenkt at dette er jo en super måte å bruke opp de perlene som blir liggende
etter store prosjekter, men det tok litt tid før jeg endelig gjorde noe med det :)

Nedenfor er et utvalg av de som ble til i går:

Grønne blader - 7 stykker i pakken - passer til pinne nr 4 og nedover.
( solgt )


Blomster med turkis perler - 5 stykker i pakken - passer til store pinner.
( solgt )


Brune markører - 5 stykker i pakken - passer til pinne nr 4 og nedover.

Treperler + gyldne og brune perler - 5 stykker i pakken - passer til pinne nr 4 og nedover.


- pris -

alle pakkene koster kr 50,- + porto


{ små øyeblikk }


2 kommentarer:

Annette Thygesen sa...

Så utrolig flotte smykker du lager!

Stinemorღ sa...

Tusen takk! :)